HTML

DroidON

Minden, ami Android. Már megint.

Friss topikok

Linkblog

Már megint egy Android blog

2011.04.01. 10:04 nagygab

Bakelit-keretes szemüveget nem hordok, sőt a látásom annyira jó, hogy a legutóbbi szemvizsgálaton megdicsért az orvos. Nem kapok a szívemhez, ha torrentrazziákról olvasok híreket, a letöltésről leszoktam, vásárolni kényelmesebb és biztonságosabb. Androidos telefonom egymagos, a processzor 1 gigahetz alatt ketyeg, root-olva nincs. HTC Legend, szerintem kicsit csajos, de ilyet tudtam olcsón szerezni. Egyszóval: nem vagyok tipikus geek. Ennek ellenére Android blogot indítok. Az eszem megáll. Mégis geek vagyok?

Szólj hozzá!

Címkék: geek bemutatkozás torrent htc legend

A bejegyzés trackback címe:

https://droidon.blog.hu/api/trackback/id/tr622790560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása